مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 مهر 1399 ساعت 05:152020-10-18اقتصادي

کارخانه تولید کاغذ اسدآباد در حال ساخت است


فرماندار شهرستان اسدآباد از آغاز عملیات اجرایی احداث کارخانه تولید کاغذ از سنگ آهک و پلی اتیلن در این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/همدان فرماندار شهرستان اسدآباد از آغاز عملیات اجرایی احداث کارخانه تولید کاغذ از سنگ آهک و پلی اتیلن در این شهرستان خبر داد.

مجید درویشی در گفت وگو با ایسنا، با اعلام این خبر افزود: این طرح بزرگ صنعتی در شهرک صنعتی اسدآباد عملیات اجرایی ساخت و احداث خود را آغاز کرده و در حال حاضر با 15 درصد پیشرفت فیزیکی در مرحله فونداسیون قرار دارد.

وی با اشاره به سرمایه گذاری بیش از 42 میلیارد تومانی بخش خصوصی در راستای ساخت طرح فوق در پنج فاز اظهار کرد: تاکنون برای این میزان پیشرفت فیزیکی افزون بر دو میلیارد تومان هزینه شده است.

درویشی خاطرنشان کرد: احداث این کارخانه با ظرفیت 20 هزار تن در شهرستان برای 70 نفر به صورت مستقیم و برای 200 نفر به صورت غیرمستقیم ایجاد اشتغال در پی خواهد داشت.

وی با اشاره به معادن غنی اسدآباد تصریح کرد: راه اندازی کارخانه کاغذ سنگی در کنار دیگر کارخانه های کنستانتره و گندله از نقش مؤثری در افزایش ارزش افزوده و جلوگیری از خام فروشی و ارزآوری معادن برای شهرستان خواهد داشت.

نماینده عالی دولت در اسدآباد با بیان اینکه اسدآباد دارای 9 معدن با پروانه بهره برداری است، گفت: در حال حاضر 80 نفر در معا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارخانه تولید کاغذ اسدآباد در حال ساخت است

کارخانه تولید کاغذ اسدآباد در حال ساخت است